Reklamacija proizvoda
Pregled pošiljke i reklamacija
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket i pregledate ga detaljno. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja savetujemo Vam da ga ne preuzimate . U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate putem sajta, telefonom na broj 035/277-32-49 ili nam pošaljite e-mail na adresu reklamacije@htzshop.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili preuzimanje pošiljke. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem sajta, pozovete telefonom na broj 035/277-32-49, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima na adresu reklamacije@htzshop.rs i opišete detalje reklamacije. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. Poslaćemo kurirsku službu da preuzme robu od vas a vama poslati poručeni proizvod.
Obrazca za reklamaciju
Obaveza potrošača
Obaveza potrošača je da se pridržava priloženog uputstva za upotrebu i pravilnika o upotrebi.
Potrošač nema pravo na reklamaciju ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom, fizičko-hemijska oštećenja pri upotrebi proizvoda ili nepravilno održavanje robe. Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog čuvanja i sl.
Proizvod koji se salje na reklamaciju mora biti čist, uz uredno popunjen reklamacioni list i spakovan racun ili drugi dokaz o kupovini.